Tuesday, March 29, 2011

Hey Ladies!

Salam world!

Hey ladies...camne boleh jadi hot topic pagi ni? Betul ke ladies driver macam tu?

Well aku rasa mungkin betul tapi definitely tak semua. Dari kacamata aku (aku memang pakai spec ok) ada segolongan lelaki yang boleh masuk this kategori jugak.

Drive pergi balik kerja everyday, memang selalu jumpa kes2 macam tu dan secara purata...yang aku nampaklah, it's about the same. Sama je tak kira lelaki or perempuan, ada yang perangai agak kureng time driving.

Yang aku paling hangin pada yang tak reti2 nak bagi signal especially bila nak tukar lane or nak masuk simpang. Susah ke? nak kena bayar ke? aku rasa dah pakej dah, bila beli kereta mesti ada lampu signal, kan....

Tu cerita petang semalam, yang tetiba overtake orang without signal. Pagi ni pulak, aku tak tau la, agaknya ada orang yang jenis suka keluar makan angin time2 orang lain sibuk nak pergi kerja ni kot. Dah la selo melo, boleh pulak dok kat tengah2 jalan. And u know what... driver nye lelaki, orang muda lagi. Sometimes aku excuse jugak driver macam tu, especially bila the driver is pakcik/makcik yang dah tua2 tu. Sabar je la... lagi pun aku bukan nye tengah rushing. TAPI...kalau time tu aku nak cepat.... siap la, aku redah je..


1 comment:

  1. rata2 yg akak jumpa is lelaki beli kereta tanpa signal. rugi kan!

    http://adzriel.blogspot.com/search/label/Tips%20Memandu

    ReplyDelete