Tuesday, March 22, 2011

Esok untuk siapa...........

Salam world!

wow weee junior juice!!!!!
tak tau kenapa stmt ni selalu terngiang-ngiang kat telinga aku tapi yang aku pasti it was a tagline dalam this product(junior juice) nye tv ads in my old days. Macam happy ceria tak terkira je rasa bila dapat jerit those words sambil lompat tinggi2. Aku tak ingat lansung camne rupanye benda ni dan ini yang aku dapat from atuk google.. this is just one of the product ye..


hmmm... macam tak sesuai je kan?
Okeh cakap ala2 artis ye.... hmm I no komen....

Kuang kuang kuang... camne nih? start2 cerita dah ada iklan. Ni la gayanya bila nak buat drama tapi bajet ciput. btw dun get me wrong. Iklan kat atas tu takde siapa2 suruh aku letak pun, aku je yang "secara tiba2... (bagi rhythm sikit ikut lagu Sons of Adam tu ye)" teringat dan terbayang bebudak tengah lompat sambil jerit

"Wow Weee.. Junior Juice!!!"
... sambil muka merah ceria ...

Hey you youngsters... korang tau ke lagu Sons of Adam ni? Aku bagi korang dengar sikit ok. Layan.... jiwang karat kau!




ni apasal tak ngam je cerita ngan tajuk nih? konpius lak aku..

i tell u what....
do u realize that u're now in z-ni's simply merapu area?
so... ikut suka aku lah nak merapu apa pun
ada aku kesah???


p/s: btw aku memang nak cerita benda lain tadi tapi itulah hakikat seorang aku yang suka merapu. kalau rajin aku terjah balik tajuk ni lain kali kay!

No comments:

Post a Comment