Monday, July 2, 2012

Lembu punya susu...

Salam World!


Am sure you guys yang duduk area kampung sikit biasa jumpa benda ni, eh tapi i dengar kat hiway pun ada... sometimes... especially kat LPT (Lebuhraya Pantai Timur). Bukan setakat lembu je, macam2 spesis ada. Hari tu aku baca paper kata ada tenuk mati eksiden kat LPT. Ish ishhh kesiannn kat tenuk, dah la spesis yang jarang2 dah nak jumpa.

Well, back to the above pic. It was taken sometimes back, time aku balik kerja. Jalan Batu Arang - Tasik Puteri. Huh remote betul Tasik Puteri, nak balik rumah kena lalu jalan kampung camtu. Siap ada road block. Tengok jarum meter aku, sampai kena stop kejap bagi makhluk2 ni lalu dulu. Senario ni boleh dikatakan agak selalu aku jumpa. Bagi aku ada jugak bagusnya sebab takde la manusia2 kaki pecut yang nak try pecut kat area tu. Amannnn dunia....

Ni sebenarnya shortcut, kalau aku ikut PLUS hiway, keluar exit Rawang, mau la malam baru aku sampai rumah... jem oooo

Akhir kata... cerita ni takde kena mengena dengan lembu punya susu, cuma beberapa ekor lembu je yang terlibat. Harap maklum.

ciao!

No comments:

Post a Comment